26. června 2017

ČAS BEZ DĚTÍ


Nevím, jestli to, že je venku abnormální sucho, má vliv na to, že i já mám tzv. období sucha, tedy nemám pořádné téma o čem bych vám psala. A než, abych vařila z vody, to raději počkám, až mě něco osvítí. :) I když jsem se ptala, co by vás zajímalo, o čem byste chtěli článek, nedočkala jsem se žádné odpovědi. Samozřejmě bych tu mohla napsat neslavnější úvod sociálních sítí: " Často se mě ptáte,..." a vymyslet si nějaké téma. Ale tohle dělat nebudu.
Takže pokud mi vy nedáte nějaký námět, pak musím čekat na múzu. :) Takže to tak na úvod, na vysvětlenou, proč ta prodleva na blogu. :)

A teď, k objasnění názvu článku. Druhý týden v červnu, odjela naše Anička s babičkami na týden k moři. A my s manželem, jsme se na nějakých těch necelých 10 dní stali bezdětnými. Takže žádná škola, žádné kroužky, úkoly, svačiny, zkrátka relativní volno. Tak co s ním!? Nevím jak to máte vy, a samozřejmě mě to zajímá, proto tento článek, ale my si pokaždé naplánujeme nějaké úpravy na bytě. :))) Ano, místo toho, abychom využili volno pro sebe, investujeme ho do malování, stěhování, třídění,...

Bez dětí, ač třeba Anička už je větší, jsou tyto zásahy jednodušší. Navíc, většinou je to pro ni překvapení, takže téměř pokaždé, když se vrátí domů, čeká tam na ni něco nového. Samozřejmě, že když jsme loni, po dobu její nepřítomnosti předělali její pokojíček, tak byla blahem bez sebe. Ale ona se dokáže radovat i z nově vymalované ložnice, přestěhovaného obýváku nebo nových kytek na oknech. Takže když se letos vrátila od moře, rozplývala se nad naší ložnicí a hlavně koutkem, který jsme připravili pro jejího brášku Kubíka. Říkala nám jak je to krásný, a že jsme šikovní. Pak každému, kdo k nám přijde, udělá "prohlídku" s výkladem. :)))

Takže, i když jsou vždycky, přiznávám mnou vymyšlené a mým mužem trpěné, změny náročné a říkám si, proč to "volno" nevyužijeme jinak, tak ta následná radost v očích naší dcery po návratu za to stojí. :)

A jak to máte vy, když jste na chvíli bezdětní? Taky se snažíte udělat co nejvíc práce, nebo se věnujete sobě a jeden druhému?

 





sluneční brýle // H&M, top // MOHITO, široké kalhoty // ZARA, pantofle // TAMARIS, kabelka // GABBI.CZ




Žádné komentáře:

Okomentovat