14. února 2017

OUTFIT ZA PÁR KORUN


Předem chci poděkovat za krásný komentář k poslednímu článku Valentines day. I když byl krom komentářů na mém IG profilu jediný, tak byl naprosto výstižný a já za něj velmi děkuji. Je škoda, že svůj názor neprojevilo víc z vás, mohli jsme mít možná zajímavé skóre. :) Zatím to vypadá, že alespoň kolem mě, jsou spíš "neslaviči" Valentýna a mají to všichni nastavené velmi podobně
jako já, a lásku si vyznávají celoročně. A tak to má být. :)

Dnes vám přináším outfít, který svým způsobem na první pohled nijak neohromí, ale obsahuje důležité prvky sezóny jako khaki barvu a parku. A co je hlavní, nestál majlant. To je důvod, proč jsem mu zde dala prostor. Co si budeme povídat, móda je krásná věc, ale leze do peněz, takže je příjemné, když se nám některé kousky podaří ulovit ve slevách. Tenhle outfit vyšel na pár stovek, pokud nepočítám doplňky, jako jsou například boty nebo kabelka. Na druhou stranu boty se už zaplatily, mám je snad šest let, a kabelka je zase příkladem kombinace dražšího s levnějším.

Džíny jsou z Manga za 250,- Kč a ulovila jsem je v loňských slevách. Khaki mikina je ze Zary a stála mě také 250,- Kč. Byl to úplně náhodný kup letos v listopadu, když jsem šla jen jako doprovod a vůbec nic nechtěla kupovat. :))) No a parka je náhoda z H&M, kdy jsem se třikrát podívala na cenu, jestli vidím dobře, a pak zkoumala, co bundě je, že z 1.499,- Kč stojí jen 350,- Kč! :) Nic ji není, i když stále čekám, kdy se nějaká záludnost objeví. :)))  A na to nejdůležitější bych málem zapomněla, ta růžová kůže, co mám kolem krku, známá jako "choker", tak ta stála v jedné bižuterii 10,- Kč. Zkrátka i za málo peněz se dá pořídit outfit s aktuálními módními prvky. :)

 A důležité, a známé pravidlo na závěr: Nejvíc toho ulovíte, když nelovíte!






parka // H&M, mikina // ZARA, džíny // MANGO, boty // ADIDAS, kabelka // FURLA 

Žádné komentáře:

Okomentovat