25. listopadu 2016

POKLAD


Vzpomínáte, jak jsem vám nedávno dávala kázání o tom, jak je dobré jednou za čas udělat "průvan" ve skříni a zbavit se tak věcí, které jste víc jak rok nevzali na sebe? Tak bych ráda doplnila, že ne vždy se vyplatí vše vyhodit. Vzhledem k tomu, že se móda neustále vrací, je dobré si kvalitní kousky oblečení občas schovat, co kdyby náhodou. :)

A proč jsem došla k tomuto doplňujícímu názoru? Když přišla doba kabátů, koupila jsem si nový kabát, který jste mohli vidět TADY. Poté, co jsem si to sním nakráčela do kanceláře, si moje maminka vzpomněla, že schovala kabát po babičce, jestli ho nechci zkusit. Upozorňuji na skutečnost, že moje babička už osm let není mezi námi, takže mě velmi překvapilo, že maminka ten kabát někomu nedala. Navíc jsem zapochybovala, že by byl vůbec použitelný, bůhví, kdy si ho babička pořizovala, takže bude jistě demodé. Nicméně mě zvědavost přemohla a nechala jsem si kabát ukázat. Když jsem uviděla melírovaný oversize kabát s koženými detaily, děkovala jsem babičce za super oko při jeho výběru a mamince, že ho nevyhodila. Ten kabát je jako nový, naprosto nic mu není. Je dokonalej. Ušila ho slovenská firmy MAKYTA Púchov, dnes MAKYTA a.s.. Tato firma existuje již od roku 1939 a dnes už nevyrábí své vlastní svrchní oděvy, ale šije je pro světoznámé značky jako je Armani, Prada, Versace a Valentino! Chápete to!? :) Mám doma poklad! :) Takže závěr je, třiďte!, ale přemýšlejte u toho. Některých kvalitních věcí je někdy vážně škoda se zbavit. Děkuju za ten poklad!








     
Oversize kabát // MAKYTA, černá košila // ESPRIT, ripped jeans //H&M, boty // DAISY STREET, kabelka // CHANTAL

Žádné komentáře:

Okomentovat