15. listopadu 2016

BySimona


Někteří jste možná zaznamenali, že Simona Krainová nedávno spustila e-shop www.bysimona.cz se svou vlastní kolekcí oblečení. Zatím je možnost vybírat pouze ze šesti kusů, ale Simona slibuje rozšíření své kolekce. Já zatím objednala tuto mikinu s krátkým rukávem a kapucí. Mám ji sice chvilku, ale jsem spokojená. Materiál je velmi kvalitní a příjemný. Jsem zvědavá, které kousky se v kolekci objeví dál. :)

Vím, že Simona Krainová, je některými obdivována, jinými zase zatracována, ale fakt je, že ta ženská zraje jako víno. A to je prostě fakt! Bez diskuze! :) Její styl oblékání se mi líbí, vyzařuje z něj energie a mladistvost. Čisté linie, jednoduchost, ale při tom rafinovanost mě baví. A co obdivuji asi nejvíc, je cit, se kterým oblékne mladistvý šmrncovní outfit, který ale nikdy nepřepálí, s ohledem na svůj věk.

Mikinu jsem zkombinovala s motorkářskými džínovými legínami, motorkářskými botami a kožíškem. Když jsem ho po nějakém půl roce opět oblékla, znovu jsem se ujistila, že jsem s jeho nákupem udělala dobře. Krom toho, že je v něm krásně teploučko, tak i jednoduchý styl oblečení hodí do úplně jiného levelu. Takže pokud zvažujete nákup kožíšku na letošní sezónu, tak jděte do toho, nebudete litovat a navíc kožešiny jsou pořád v kurzu.







mikina // SIMONA KRAINOVÁ, BySimona.cz, kožich z umělé kožešiny // F&F, motorkářské džínové legíny // CALZEDONIA, motorkářské boty // YOUNG SPIRIT, kabelka // VINTAGE

Žádné komentáře:

Okomentovat