25. srpna 2016

SUMMER VIBES


Zdravím vás už opět z Čech. Dovolená byla krásná a asi jako každá dovolená, rychle utekla. Zatímco tady bylo poměrně chladno, my si užívali sluníčka a hlavně, a to miluju, teplých letních večerů. Teplo, sluníčko a ve vzduchu pohoda, je super, ale ty večery, kdy můžete sedět v šatičkách ještě v deset hodin večer a usrkávat Hugo, to je bomba. :)
Tentokrát jsme vyrazily na čistě dámskou jízdu, jak už jsem zmiňovala v předchozích příspěvcích a vynahradily našim princeznám celo-prázdninové "odkládání".  Naložila jsem Aničku, svoji ségru s Vandou a vyrazily jsme směr Bibione. Já miluju Itálii. Ten jejich temperament, ale zároveň pohodičku, ze které se nenechají vyvést. Říká se, že francouzsky mají módu v krvi, ale pro mě jsou lepší italky. Nejsou prvoplánově krásné, ale baví mě je pozorovat a inspirovat se jimi. Vždycky jsou tak nějak rafinovaně oblečené, že vás na nich něco zaujme. Ani to neumím pojmenovat. Prostě mají "šťávu"! :) Strašně mě baví. A proč jsme jely zrovna do "Bibi"!? Protože tam žije moje kamarádka, se kterou se znám prakticky od narození, a tak spojím příjemné s příjemným. :))) Jsem na dovolené a zároveň na návštěvě. Ale i když jsem byla na dovolené, nezapomínala jsem na svou zálibu a tou je tento blog. A vzhledem k tomu, že jsem k narozeninám dostala tohoto úžasného pomocníka, měla s sebou svou dvorní fotografku a dvě "asistentky", i tam jsme nafotily pár fotek.





klobouk // H&M, tílko // F&F, maxisukně // Orsay, sandálky // Tamaris, kabelka // Mohito

Žádné komentáře:

Okomentovat