24. května 2016

Hippie Style


Tak vás zase po trošku delší době zdravím se slíbeným pokračováním outfitů s Double Deckeru. Já vám nevím, já si asi budu muset sestavit takový časový plán, ve kterém dostanou prostor všechny činnosti, které chci za celý týden zvládnout. Každá činnost bude mít časový limit, který bude vyhrazen jen a jen pro ni. To je blbost co?! :))) Je mi úplně jasné, že by se do precizně vypracovaného plánu vměstnalo něco, co je naprosto mimo něj. :)))


Nebo máte někdo takový obdobný plán? Funguje vám? Napište mi do komentářů nebo do mailu. Třeba se inspiruju, a když uvidím, že někomu jinému to funguje, uvěřím, že mi to bude fungovat taky. :)

Teď něco k mému outfitu. Šaty, které mám na sobě, byly původně zakoupeny pouze na akci, která se nesla v duchu 60. let. Váhala jsem tehdy mezi pin-up girl a hippie. Nakonec vyhrála svoboda a květinová láska. :) A i když jsem si myslela, že po akci šaty založím na dno skříně, pro nějaký další případný "karneval", tak "mimo plán" jsem si je zamilovala a staly se regulérní součástí mého šatníku. Je to přesně ten kousek oblečení, který visící na ramínku v obchodě vůbec nezaujme, ale úplně jinak vypadá, když si ho obléknete. A že vypadá moc upjatě!? Díky celkem hlubokému výstřihu s velmi aktuálním šněrováním a dvěma rozparkům, sahajícím až do půli stehen je to rafinovaný model "Chytrá horákyně". :)





Photo by Lenka

Šaty // H&M
Křivák // New Yorker
Sandálky // Tamaris
Květinová čelenka // H&M
Kabelka // F&F



All you need is love !!!

Kiss, vaše Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat