1. dubna 2016

Dermacol slaví 50 let!!!


Dlouho nebyl žádný článek o "kráse", takže 50 let Dermacol téma se hodí. :) Věděli jste, že vůbec první make-up na světě vznikl ve filmových ateliérech na Barrandově? Ano, v roce 1965 se spojili odborníci na filmový make-up a dermatologové z Ústavu lékařské kosmetiky a  v roce 1966 spatřil světlo světa první (můj oblíbený) Dermacol Make-up Cover. V roce 1969 se podařilo licenci na tento produkt prodat přímo do Hollywoodu. Zajímalo by mě, jestli slavní herci z Hollywoodu vědí, že za svoji "krásu" vděčí naší malé zemičce a jejím šikovným lidem!? :)



zdroj: Dermacol
Máte zkušenosti s Cover? Já ho používám místo korektoru, na maskování kruhů pod očima, a když mám pocit, že potřebuju "zamaskovat" celý obličej, přimíchám ho do make-upu, který běžně používám. Jde o to, že Cover je extrémně krycí, takže pokud nemáte vyložené velmi problematickou pleť a nebo pigmentové skvrny, je na běžné denní nošení zbytečně "těžký". A pracovat s ním chce trochu cviku, aby člověk nepůsobil jako maska. :) A pořídíte ho za 249,- Kč. Takže žádná enormní částka. Ostatně jako u ostatních produktů této značky. :)

V současné době má Dermacol více jak 200 druhů výrobků a to nepočítám odstíny dekorativní kosmetiky a stále přichází s novinkami. Mě zaujaly barvené pudry na vlasy, parfémy a Multiproduct Shine Ritual.





Zdroj: Dermacol


V rámci oslav, vyhlásil Dermacol soutěž, stačí nakoupit produkty Dermacol za minimálně 500,- Kč a můžete se zapojit do soutěže, ve které se hraje o 50 diamantových prstenů. Více o soutěži na www.dermacol50.cz.

Až budete někdy v Praze nebo Bratislavě, zajděte se podívat přímo do prodejen Dermacol. Je to království pro princezny, kde jsou všechny produkty pohromadě. Zároveň zde můžete navštívit
Salon krásy a dopřát si kosmetické ošetření pleti, večerní i denní líčení, depilaci, manikúru, parafínový zábal nebo prodloužení řas. Základní ošetření stoji od 559,-Kč. Podrobnější informace o všech produktech a službách, včetně e-shopu, najdete na www.dermacol.cz.

Já tam byla tento týden poprvé a samozřejmě jsem si nakoupila. :) Konkrétně dva Bestsellery této firmy, bázi pod make-up Satin make-up base a make-up Dermacol 24 h Control, dál fixační pudr Invisible Fixing Powder, který je stejně jako make-up 24 h Control doporučen Asociací vizážistů a stylistů ČR. A z novinek jsem pořídila právě multilíčidlo Shine Ritual.

Vždycky si první otevření a použití kosmetických přípravků strašně užívám, je to obřad. :) A vůbec mi nevadí, že některé používám opakovaně. :))) Máte to taky tak?

Přeju vám krásný víkend,
                                      pusu








Žádné komentáře:

Okomentovat