14. října 2015

SWEET GRACE - moje další závislost :)

Zdroj obrázku: Pinterest
Podzim se nám ozval už opravdu silně. Dnes ráno, když mi zazvonil budík,byla ještě tma a venku lilo jako z konve, jsem se chtěla otočit na druhý bok a zůstat v teplé posteli. Na druhou stranu je tenhle čas spojený se svíčkami, které já miluju. Když je všechny zapálím, tak nemusíme skoro topit. :)



Před více jak rokem jsem v mém oblíbeném krámku D&D - dárky a dekorace objevila úžasné svíčky Sweet Grace TM . Na jejich vůni jsem doslova závislá. Kromě různých druhů svíček, vyrábějí ještě aromatické sáčky, které můžete dát do skříně, auta, pokoje, apod. a krásně vám provoní daný prostor. Svíčky nemusejí být ani zapálené, a přesto dokáží jemně provonět interiér. Vůni zakoupíte i v podobě vosku do aromalamp, spreje do interiéru nebo vůně do auta. :) Výrobcem je americká firma BRIDEWATER, která má svůj český e-shop, v kterém si můžete vybrat i ostatní jejich vůně.

Moje sbírka Sweet Grace, samozřejmě mám i tu do auta :)
Jestli budete mít cestu do našeho OC Pivovar Děčín, tak venku v bývalé vrátnici si dojděte ovonět svíčky přímo do D&D krámku, kdo má rád dekoraci, romantiku a Provence, tak určitě neodejde s prázdnou. :)

Krásný voňavý den! EllaSharlota


Žádné komentáře:

Okomentovat