26. října 2015

Šály a šátky

zdroj: Pinterest
Další vaše žádost byla na nošení šátků a šál. Mám dojem, že klasickým šátkům na nějaký čas odzvonilo, tedy pokud nejste letuška nebo královna. :) Teď klasický šátek přivažte třeba na kabelku, obtočte s ním ucha kabelky, apod., ale ne na krk. Poslední dobou jsou v kurzu maxi šátky a šály, do kterých se krásně zabalíte. Čím větší objem kolem krku získáte tím lépe. Maxi šálu můžete také jen přepásat páskem, a ze šály je rázem kabátek, nebo ji nechte jen ležérně zavěšenou kolem krku.




Zdroj: Pinterest
Pokud ale potřebujete něco decentnějšího a sofistikovanějšího, je tím pravím pro vás Ultra - skinny scarf, nebo - li velmi tenká šálka, která vypadá velice efektně. Skvěle funguje s elegantním outfitem, ale i sportovnější variantou.

Zdroj: Pinterest
Já osobně ujíždím na maxi šálách, miluju se do nich zachumlat a nechat se jimi hřát. :) Moje osobní vychytávka, maxi-šálu nosím s vysoko vyčesanými vlasy, nějak se mi to víc líbí. :)




Co máte raději vy, maxi nebo skinny scarf?

Vaše zachumlaná Ella

2 komentáře:

  1. Já ty obří šály miluju! Zabalím se a je mi hezky teploučko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Mimochodem gratuluju k vítězství! :) Jsem moc ráda, že moje dvě noční můry se neumístily. :)

      Vymazat