15. září 2015

Náhrdelník a tenisky


Chvíli to vypadalo, že outfít "Náhrdelník a tenisky" nenafotíme venku, ale vevnitř. Venku pršelo a nechtělo přestat. Ale kdo si počká, ten se dočká, takže to máte i s babím létem. :) Když jsem vymýšlela s čím nakombinuju náhrdelník, chtěla jsem vytvořit hravý, lehce přidrzlý look. Proto jsem k saténové sukni, zvolila zlato-bílé Superstáry. Manžel na mě koukal, jako jestli to myslím vážně, hrdě jsem odpověděla, že jasně a šla vstříc novému dni. A musím říct, že mě celý model hodně bavil a cítila jsem se parádně. Takže se nebojte a zkuste experimentovat, vždyť móda je "JEN" hra! :)









RESERVED brýle // TAKKO FASHION náhrdelník, náramek a náušnice // ZARA tričko // PROMOD bunda // ORSAY sukně // ADIDAS Superstar boty // FURLA kabelka

Tak co myslíte, kecky k sukni ANO nebo NE!? :) Za mě rozhodně Anóóó!!!

Keckám ZDAR! NAZDAR! :))) Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat