22. září 2015

Dny Marianne

klobou C&A

Slíbený článek o mých úlovcích ze Dnů Marianne je konečně tu. Poslední dobou bych potřebovala, aby den měl 48 hodin a já stihla vše, co jsem si naplánovala. Mé nejčastější slovo za poslední týden bylo "Nestíhám!!!". Bude třeba vymyslet nějaký strategický plán, abych se z toho nezbláznila. :)

Zpět k nákupní horečce, která proběhla o víkendu 11.-13.9. Šla jsem na to od lesa a vzala si půl dne dovolené, abych vše nakoupila v pátek ještě v době, kdy je většina lidí v práci. Ve finále jsem dopadla tak, že jsem sice v pátek nakoupila většinu toho co jsem měla na svém pomyslném seznamu, ale do krámu jsem zavítala i v sobotu a v neděli. :) Právě v neděli, jsem ulovila výhru pro mou první soutěž. Největší radost mám asi z klobouku a wrapu. Při nakupování jsem také pořídila pár věcí pro naši Aničku, aby jí to nebylo líto. 

NIVEA je z Hypermarketu Albert, Bourjois z FANN Parfumerie, kde jsem k nákupu dostala jako dárky kosmetickou taštičku, levandulový sprcháč a tělové mléko a slevu na další nákup.

náhrdelník H&M, punčocháčky a ponožky pro Aničku CALZEDOINA Kids, něco ke čtení pro nás obě Knihy Dobrovský

roztrhané slimky CALZEDONIA, zvonáče ORSAY

top, podprsenka H&M, základní trika s dlouhým rukávem INTIMISSIMI, kalhotky H&M, tílko ORSAY

wrap LINDEX, křivák ORSAY

Byli jste také na Dnech Marianne? Co jste si pořídili?

Vaše EllaSharlota








Žádné komentáře:

Okomentovat