20. srpna 2015

K.A.B.E.L.K.A.


Říká se, že každá žena by měla mít jednu kvalitní kabelku v hodnotě svého průměrného měsíčního platu. Tak to mám stále co dohánět. :) Toužím po kabelce značky PRADA, která v outletech vyjde okolo 16.000,- Kč. Ale vždycky, když ji držím v ruce, tak si představím, co všechno by se dalo pořídit za ty peníze a dát to za jedenu jedinou kabelku!? Takže stále na svou PRADA čekám, nebo možná na pomatení mysli. :)

Na druhou stranu vím, že pěkná kvalitní kabelka udělá s celkovým outfitem hotové divy. Proto již vlastním jednu Michael Kors a jsem s ní maximálně spokojená. Z toho důvodu vedly mé kroky v outletu Noventa Di Piave poblíž Benátek, rovnou do butiku MK, kde jsem si vystála frontu, protože dovnitř pouští jen omezený počet lidí. Bohužel jsem odešla zklamaná. Jednak mě, žádný model úplně neoslovil, ale hlavně jsem byla zklamaná z cen. Nebyly o moc rozdílné, než v "neoutletových" obchodech. Zřejmě MK sází na skutečnost, že je v současné době tzv. IN.

Když už jsem chtěla zklamaně odejít, zastavila jsem se v butiku italské značky Furla, o které jsem sice zaslechla, ale do té doby mě nijak nezaujala. Teď jsem úplně okouzlena, FURLA je značka, která se drží hesla: " V jednoduchosti je krása!". Zaujal mě model Piper, který měli v šesti barevných provedeních. Piper se mi líbila, hlavně tím, že dokáže být jak elegantní součástí outfitu, tak s připnutím popruhu se z ní stane crossbody kabelka ke sportovnějšímu looku. A její otuletová cena je více než příjemná. O proti běžné prodejní ceně vyjde o více jak polovinu levněji a v tom spatřuji kouzlo outletů. :)

A jaká barva nakonec u mě vyhrála?





Žádné komentáře:

Okomentovat